1. Hey Guest Please vote for us at https://vote.cityprison.net You'll get awesome rewards like Kits, Crates, Money and more! Make sure to vote every 24 hours! - Thanks :)
  2. Hey Guest, If you can please support us by donating to our server! https://donate.cityprison.net it helps us keep going and growing our minecraft network. We've been open for over 5 years!

unban me

Discussion in 'Junk' started by VIPJACK89, Jun 6, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. VIPJACK89

    VIPJACK89 New Member
    Member

    Joined:
    Apr 23, 2017
    Messages:
    41
    Likes Received:
    1
    Discord Name: VIPJACK89#6414
    Time occurred: a while ago
    Reason: i think spam
    Why should you be unbanned/unmuted: its been a while since the ban and ive learned my lesson
     
  2. Dodo

    Dodo Member
    Member

    Joined:
    Jul 18, 2017
    Messages:
    354
    Likes Received:
    136
    The amount of headassedry in this smh
     
  3. Tradie

    Tradie mint
    Admin Wiki Team Titanium Premium Member

    Joined:
    Sep 6, 2018
    Messages:
    150
    Likes Received:
    130
    You are not allowed to appeal temporary bans. Especially when you specifically requested the ban. It only lasts one day.

    Not only that, this appeal is poorly written. So next time, please follow the layout found here.
     
  4. VIPJACK89

    VIPJACK89 New Member
    Member

    Joined:
    Apr 23, 2017
    Messages:
    41
    Likes Received:
    1
    its a discord unban so its not temp
     
  5. jrdxix

    jrdxix Member
    Titanium Member

    Joined:
    Jul 3, 2017
    Messages:
    494
    Likes Received:
    179
    This isn't how it works bruh.

    Even if its a discord ban you still have to serve it because it's temporary.
     
  6. starkissed

    starkissed Nugget
    Staff Member Commander JrWarden Admin Titanium Member

    Joined:
    Jun 7, 2015
    Messages:
    439
    Likes Received:
    1,268
    He’s appealing his discord ban, so it’s NOT temporary. Tradie thought he was appealing his 1 day ban. He’s doing everything right to appeal it, it just needs more effort.
     
    • Like Like x 1
  7. Tradie

    Tradie mint
    Admin Wiki Team Titanium Premium Member

    Joined:
    Sep 6, 2018
    Messages:
    150
    Likes Received:
    130
    Yeah i'd suggest going to bed early lmfao. I read that wrong.

    Disregard what i said sir, sorry about that one.
     
  8. VIPJACK89

    VIPJACK89 New Member
    Member

    Joined:
    Apr 23, 2017
    Messages:
    41
    Likes Received:
    1
    why would i have to write a essay its not like im trying to be staff
     
    • Funny Funny x 3
  9. Dodo

    Dodo Member
    Member

    Joined:
    Jul 18, 2017
    Messages:
    354
    Likes Received:
    136
    Clown of the day
     
    • Funny Funny x 1
  10. steveDIAMONDS

    steveDIAMONDS New Member
    Member

    Joined:
    Aug 26, 2016
    Messages:
    97
    Likes Received:
    14
    I mean he is kinda right either they unban him or they don’t its that freaking simple if it was super long ago and he can barely remember why tf would be make up some fake crap about I’ve changed so much sorry if he can’t even remember what happened...
     
  11. Dodo

    Dodo Member
    Member

    Joined:
    Jul 18, 2017
    Messages:
    354
    Likes Received:
    136
    Why you type so much. Who gives a shit honestly. Just unban everyone, Cp needs the players lmfao
     
  12. Mr_lonely132

    Mr_lonely132 Builder
    Titanium Premium Member

    Joined:
    Jun 2, 2016
    Messages:
    575
    Likes Received:
    550
    Get out with your toxic attitude.
     
  13. Dodo

    Dodo Member
    Member

    Joined:
    Jul 18, 2017
    Messages:
    354
    Likes Received:
    136
    That isn’t me being toxic bud, you know I can do better if I tried. That’s just honesty, yall can’t fix shit, so take it from your players
     
  14. OnyxBBX

    OnyxBBX Member
    Member

    Joined:
    Sep 27, 2014
    Messages:
    270
    Likes Received:
    59
    This took five seconds... couldn't even capitalize the letters at the start of each sentence LOL
     
  15. Mr_lonely132

    Mr_lonely132 Builder
    Titanium Premium Member

    Joined:
    Jun 2, 2016
    Messages:
    575
    Likes Received:
    550
    Denied. I highly doubt you are sorry, you and your toxic friends constantly come on and curse, spam, make racist and homophobic remarks and no one at all wants you guys here acting like that.
    Re-appeal in 1 month.
    Locking and moving
     
    • Agree Agree x 3
Thread Status:
Not open for further replies.